23 Zář

Rozhovor s marketingovým ředitelem Karlovarské Korunní, Damirem Durakovičem

V současné době můžeme sledovat ve vysíláních českých televizí reklamní spot na minerálku Korunní, kde se jako tvář reklamy objevila plavkyně ČATHS Tereza Diepoldová.

1) Jaký byl hlavní podnět k tomu, že vaše společnost vybrala jako tvář reklamy handicapovanou sportovkyni?

Vybrali jsme Terezku Diepoldovou protož je pro nás inspirací a nejlepším důkazem, že život může být o kapku lepší, pokud pro to něco skutečně uděláte.

2) Jak se vám s Terezkou spolupracovalo? Z vlastní zkušenosti víme, že je to živel.

S Terezkou se spolupracovalo naprosto skvěle. Myslím si, že okouzlila celý štáb, který se na natáčení podílel.

3) Ve spotu na Korunní jsou záběry z Terezina tréninku v bazénu, kde každý den naplave spousty kilometrů. Podobně náročné jsou i tréninky jejích kolegů a kolegyň z plavání i z jiných sportů. Jak se díváte na současný vrcholový sport handicapovaných?

Loňské vyhlášení výsledků ankety „Nejlepší handicapovaný sportovec roku 2007“ pro mě byla přehlídkou úžasných příběhů, snažení, síly a vítězství. Nepřestávám s potleskem.

4) Hlavním mottem Karlovarské Korunní je „O kapku lepší život“. Chystáte se i v budoucnu podporovat sport handicapovaných?

Chceme, aby věci, které děláme alespoň drobně pomohly, aby každý z nás měl alespoň o kapku lepší život. Ať už je to přes naši minerální vodu, která podpoří zdraví anebo přes případný sponzoring či charitu. Kdy řeknu, že se rozhodujeme mezi sponzoringem a charitou, to znamená, že volba proběhne mezi sponzoringem handicapovaných sportovců, kteří jsou inspiraci pro nás pro všechny anebo charitativním projektem, který by se zaměřil na pomoc těm nejzranitelnějším – dětem. Takže ano, podpora handicapovaných sportovců je rozhodně neustále ve hře.

Na spot se můžete podívat ZDE